tirsdag 13. mai 2008

Eg fann eg fann - den herligste barnekunst



På turen min i går gjekk eg forbi Fridalen skole og vart overraska av fargar som lyste bak buskar og på betong.


SLIDESHOW.

Mitt bilde av Fridalen skole har vore
- den nedleggingstrua skulen
- skulen som treng så sårt til oppussing.
No har eg eit heilt nytt bilde av denne skulen. Det er skulen elevane har sett sitt preg på. Dei har gjort det som kunne sett ut som ein fengselsmur til ein mur med ein port ein kunne tenke seg å opna og gå inn.

2 kommentarer:

Miamor sa...

Du har jammen øynene med deg, og sansen for kvardagsglederog kvardagshelter som ungene på Fridalen.. Ingen/Ingenting er bare det du ser...

Nyter livet her i Holmenkollen med trimtur til Frognersætra, badekar og rødvin... Ja jeg nyyter livet , det er nå det ER...

Tone sa...

Tja, det er ganske mykje eg overser og, særleg her heime :(
Takk for besøket, Miamor og takk for besøket!