mandag 23. februar 2009

Lyrikk for dagen min.

Eg veit ikkje kva diktsamling eg har brukt mest, Olav H. Hauge eller Einar Økland, men i dag henta eg fram Einar Økland.
Vi har ein verdidebatt vi bør ta her på berget, og dei siste dagane har "Truene" lege og vakt i tankane mine.


Truene


Somme truer er ei hylling
til ei løgn.
Somme truer fyller ansiktet
som eit vern mot ei løgn.
Det er levande og sterke truer
som ingen kjenner
før dei kjenner løgnene.
Andre truer er meir trøtte av seg.
Forvirra og utmatta veit dei ikkje
kva dei skal tru, berre at dei må tru
eitt eller anna. Så blir det dette dei gjer.
Dei trur på seg sjølv.
Ein blir trøtt av å vere ilag med dei.

Når vi ikkje får til å flytte fjell
er det støtt fordi ei tru er til hinders.
Ingen truer flyttar fjell frivillig.

Truer held seg alltid nær folk.
Truer gror også fram or folk.
Folk kan ikkje for det.
meir enn dei kan for utslett, hårvekst og avkom.
Somme slepper fram trua og steller den fint.

Som ein levande livsmedalje
ber dei trua på bringa.
Slike prydtruer lyser gjerne
som opne kaktusroser på et sukkelent sjølvbedrag.

Eg klipper truene mine
slik eg klipper neglene.

Einar Økland



Må visst avslutte her eg, desse neglene såg slett ikkje bra ut.

9 kommentarer:

=Anja sa...

Hehe
Spørs om ikke BløderGjertrud blir favoritten heretter:0)
Boka er iallefall underveis:0)

Tone sa...

:) ja, det der eg ikkje bort frå, Anja.
Eg er grådig spent no!
Har du fått gruppe på Facebook?

pepperkverna sa...

Så fint! Hege

Tone sa...

Takk for besøket, Hege!

=Anja sa...

Nei j har ikke noe peil på Facebook- desverre
Er en elendig selger/markedsfører
Kanskje Facebook hadde vært noe!?!

Petunia sa...

To fantastiske forfattere begge to.
Jeg bare elsker diktet "Min veg".
Er du på facebook, Tone?

Tone sa...

:) Det må nok bli Facebook gruppe på deg, Anja. Og kanskje Origo.

Javisst er eg på Facebook, Petunia. Enn du?

Petunia sa...

Da er vi i gang med ABC i ord og bilder,
Hvis du har lyst til å henge deg på så er helgens bokstav A:)

Tone sa...

Åå, takk for du sa fra, Petunia!!