tirsdag 8. april 2008

TAKK MIAMOR!

Eg har fått deilig sjokolade...




...og Flax lodd av Miamor

Og eg hadde Flax. 50 kroner.
Eg har inntrykk av at Miamor ville at eg skulle vinne ein mill. Men Miamor det går an å få 50kr til å bli noko godt.
Eg har ikkje tenkt på kva enda.

Miamor spør kva eg ville gjere om eg vann 500 000.

Eg veit ikkje kva det andre eg ville gjere var, ikkje det tredje og fjerde heller.
Men det første eg ville gjere var å planlegge ein orntlig fest med innleigd kokk, ein orntlig flink ein. Eg ser ikkje bort frå at det ville blitt Joakokken.

Det er så herlig å ete god mat i selskap med folk eg trivest ilag med.

OG EG HAR IKKJE LOV AV MIAMOR Å BETALE NED GJELD

2 kommentarer:

Miamor sa...

Det er flott med folk som kan gjøre mye ut av lite :) Joakokken har jeg aldri hørt om , men mat er TOPP underholdning, som en kamerat av meg sa! TING har vi vel nok av, men gode venner bør man pleie med god mat og trivelig selskap....

Elisabeth Augusta sa...

Heldige du! 50 kroner er småpenger i noen sammenhenger, men en formue når de er akkurat det man mangler. Og forvaltet vel blir de noe bra.
Joakokken begynner snart i ny jobb han, hos Cornelius på Holmen! Så til sommeren skal vi ut og kose oss. At jeg må i småbåt først er ingen hindring. Jeg skal overleve de ti minuttene.