mandag 12. januar 2009

Finn Jarle Sæle annonserer motdemonstrasjon i Bergen.

Sjølv om dei fleste av oss synest det er ein smule upassande å marsjere i tog for å støtte Israel akkurat no, så er det ein rett dei har. Denne veka vil Finn Jarle Sæle lede troppane gjennom gatene i Bergen.

Eg ynskjer så inderleg at dei skal ha denne retten.
Og eg skulle så inderleg ynskje at dei lot det vere.

Eg lurer på, dersom eg var ein av Palestinarane i Bergen, og hadde familien min bak Gazas grenser no
Ville eg halde meg borte?
Eller ville eg bli trekt mot Bergen sentrum og Finn Jarle Sæle's arrangement?

Eg håpar berre så inderleg at det ikkje renn over for nokon.

3 kommentarer:

Miamor sa...

Klokt skrevet av en moden kvinne om et vanskelig emne...og jeg håper også det ikke renner over for noen....

=Anja sa...

Helt umulig å være objektiv rundt dette- Tone
Satser på en bedre kurs med Obama:0)

Tone sa...

Takk for besøket begge to.
Eg veit ikkje om eg har så veldig store forventningar til Obama.
MEN, verre blir det jo ikkje.