mandag 9. februar 2009

Pytt, eg legg den ut eg òg.

Så sprøtt! I gå såg eg denne videoen i to bloggar, først hos Miann. Konstaterte at det der var jammen ein kul video, litt småmisunneleg, for eg skulle gjerne lagt den ut sjølv.

Nokre timar seinare dukka samme video opp i ein av bloggane eg besøkjer ofte, “World of Stencils”, – og dermed var det gjort, no blogglegg eg den òg.

“The Reverse Graffiti Project” har dei kalla den, men eg synest den har meir felles med stencils. Han lagar sjablongar, men vaskar i staden for å male.

Artig er det ihvertfall! …og fint.

2 kommentarer:

Mariann S Sæbjørnsen sa...

Hei! Så gøy at du likte den!
Kanskje vi kan gå sammen å lage et slikt prosjekt! Nok skitt og dritt å vaske bort er det overalt. Drømmer om å gjøre dette i en tunnel her i byen!
Til opplysning så brukes det stensiler/sjablonger i grafitti også! :)

Tone sa...

:) ja, Miann det kunne jo vært gøy. Eg må berre innrømme at når eg tar høgtrykk spylaren for å reingjere ei trapp blir det nokre figurar før trappa blir orntlig reingjort.

Og ja, sjablongar er iblant eit element i graffiti, men i hovedsak sprayar ein writer direkte på vegg utan sjablong, det er noko av "greia" i graffiti.