onsdag 12. november 2008

MADRUGADA. Det var den aller siste konseren på slutten av den siste konserten i Bergen som var best.


Vi ventar på Sivert og gjengen, Madrugada sin siste konsert i Bergen. Som eg igjen seier at eg ikkje trur blir den siste.
"Eg lurer på kor lenge dei skal gjere seg kostbare" seier eg til Knut og får vite at dei har ikkje lov å la oss vente i kveld. Det er søndag,og arbeidsdag neste dag og då er det ikkje lov å hale ut tida.
Det var eg ikkje klar over.


Han har rett, vi slepp vente.
Eg hadde store forventningar.


Eg innbiller meg at konserten måtte vere eit slit for musikarane, det ville ikkje ta av. Dei spelte ikkje dårleg, slett ikkje,men sjølv om stemninga steig noko et par gonger under konserten så dala det like fort.

MEN så kom ekstranummera,
det var då det tok av.
DÅ TOK DET AV.
Og heldigvis var dei ikkje gjerrige, der var det ikkje ein låt og ha det bra!
Nei, vi fekk ein minikonsert med kjempestemning.



SLIDESHOW MADRUGADA

Ingen kommentarer: