tirsdag 25. november 2008

VINTERBILDET OG JULESANGEN

Dette har liksom blitt mitt vinterfoto.
Det tok eg for nøyaktig eit år sidan.
Det var favoritt november været mitt, og eg hadde ein laang tur i det nydelige vinterværet.


25.november, det er snart på tide å plukke fram julemusikken.
"Rosa frå Betlehem" har vore min jule musikk, den eg har sett på for å få julefokuset. No veit eg neimen ikkje kor den er.
Eg kunne jo tenkt som så at, OK så får eg vere ferdig med den, men eg trur nok eg må ha meg ein ny cd.

Joda, "Rosa frå Betlehem" er musikk som får meg i julestemning. Det er jo liksom det vi har julesangar til.

MEN det er ein julesang som verkeleg gjer inntrykk på meg, ein julesang som får mine tankar til å rekke ut av mi vesle stove.
«Fairytale of New York»,eg har høyrt Shane MacGowan synge den med mange forskjellige vokalistar, men ingen når opp til Kirsty MacColl.
Kirsty MacColl omkom under dykking i desember 2000.

«Fairytale of New York»
The Pouges & Kirsty MacColl




It was Christmas Eve babe
In the drunk tank
An old man said to me, won't see another one

And then he sang a song
The Rare Old Mountain Dew
I turned my face away
And dreamed about you

Got on a lucky one
Came in eighteen to one
I've got a feeling
This year's for me and you

So happy Christmas
I love you baby
I can see a better time
When all our dreams come true

They've got cars big as bars
They've got rivers of gold
But the wind goes right through you
It's no place for the old
When you first took my hand
On a cold Christmas Eve
You promised me
Broadway was waiting for me

You were handsome
You were pretty
Queen of New York City
When the band finished playing
They howled out for more

Sinatra was swinging,
All the drunks they were singing
We kissed on a corner
Then danced through the night

The boys of the NYPD choir
Were singing 'Galway Bay'
And the bells were ringing out
For Christmas day

You're a bum
You're a punk
You're an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy Christmas your arse
I pray God it's our last

I could have been someone
Well so could anyone
You took my dreams from me
When I first found you
I kept them with me babe
I put them with my own
Can't make it all alone
I've built my dreams around you

4 kommentarer:

Petunia sa...

Den sangen er bare så tøff:D
Jeg har hørt på den to ganger nå før jeg begynte på kommentaren her.
Bildet ditt var råstilig, Tone. Jeg likte det veldig godt!

Tone sa...

Takk Petunia.
Det held som regel ikkje å høyre den ein gong her heller.

arne sa...

Jeg liker vinterbildet godt, det er så Bergen for meg. Er det tatt fra Fjellveien (spør en østlending uten altfor mye lokalkunnskap om Bergen!)?

Og sangen er jo selvfølgelig en av juleklassikerne..

Tone sa...

Nei det fotoet er faktisk av området ved Stadion. Faktisk så tett på at eg sleit med å få fotografert utan at deler av Staddaen kom med.